Digitale nazorg

Digitale nazorg


Na de uitvaart zijn er heel wat administratieve zaken die geregeld moeten worden. U kunt dit doen met behulp van het boek ‘zorgen erna’ of de ‘gids voor nabestaanden’. Wij werken ook samen met Nabes.

Zij bieden u een site waarbij alles waar u rekening mee dient te houden stap voor stap aan bod komt, toegespitst op uw persoonlijke situatie. U kunt het dossier ook delen samen met bijvoorbeeld andere familieleden. Zo kunt u ook werkzaamheden verdelen.

 

Op deze manier weet u sneller wat u moet doen en komt u goed voorbereid bij een notaris of andere specialist.
Soms is een bezoek aan deze persoon helemaal niet meer nodig. U krijgt waarschuwingsmails als er een bepaalde deadline in zicht komt. Daarnaast worden er bijvoorbeeld standaardbrieven gegenereerd door het systeem wanneer u polisnummers van verzekeringen of opzeggingen van abonnementen in wilt voeren. Dit scheelt u tijd en biedt u gemak en scheelt u ook in de kosten. U kunt natuurlijk altijd contact met ons opnemen over de mogelijkheden.


 


Ook werken wij samen met Digitale Nazorg – Zorg voor dierbare data (www.digitalenazorg.nl). Deze organisatie kan na een overlijden digitale gegevens weer toegankelijk maken. U kunt dan denken aan herstellen van data, onderzoek van apparatuur, onbekende passwords achterhalen, de inhoud van social media accounts veilig stellen, etc.

Klik hier voor de brochure van Digitale Nazorg.

 

 

 

 

 

Reageren is niet mogelijk